moje samochody 2020r – 2350KM

Hej, ponieważ wiosna za pasem, można rozpocząć sezon samochodowy, to pokażę Ci to, co najlepszego jest w moim garażu, żebyś miał do myślenia czy warto pracować i po co pracować i robić to mądrze i skutecznie i z tym wszystkim co opowiadam na tym kanale możesz powiedzieć: „A tam Jacek gadasz, ale wiesz takich gadaczy jest sporo”. Więc wiesz, to nie jest tak, że ja pieniądze wydaje tylko na samochody, ale samochody jest to jakiś tam procent… To jest mój podatek od przyjemności. O, tak to nazwę. Jakiś tam procent dochodów przeznaczam właśnie na samochody, bo je lubię. W zasadzie prawie każdy z nich już pokazywałem, poza jednym, który jest schowany za mną, zaraz o nim troszkę opowiem. Więcej akurat o tym, który jest schowany za mną opowiem w tym miesiącu. Zrobię jeszcze jakiś filmik, więc jak zasubskrybujesz ten kanał, gdzieś tam są przyciski, wiesz jak to się robi, dostaniesz powiadomienie, że o tym jest filmik.

Tutaj za mną jest w tym momencie 2350KM mechanicznych w tych czterech o to samochodach w kolorze… no, zgadnij jaki kolor samochodów mi teraz podchodzi. Ok, o tym filmik robiłem już kiedyś, tylko że wtedy był oklejony, to nie jest zwykły Lancer, bo jest to Lancer, który jest prawdopodobnie jednym z najlepszych Lancerów w Polsce, bo ma to 510KM, ma podtrzymanie turbo i to nie takie zwykłe jak jest w normalnych wyścigówkach, tylko to jest takie, które oszczędza silnik, a daje większy power. Na sekwencyjnej skrzyni, to dla miłośników wyścigów, to jest cudeńko. Generalnie na jakie zawody tym się nie pojedzie, to się wygrywa, bo samochód robi robotę. To jest M4, ale to też nie zwykła M4, tylko jest to M4, którą… Powiem Ci, że jestem w tym samochodzie zakochany, naprawdę. Bo kupiłem ją całkowicie przypadkiem w ogóle nie miałem zamiaru kupować M4, bo M4, którą jeździłem, kilka lat temu miałem okazję pojeździć M4 i strasznie trudno mi się to prowadziło, po prostu bałem się tym jeździć, ale minęło parę lat, już troszkę powiedzmy lepiej jeżdżę, więc ta M4 ma takie parametry jak nowy Porsche Turbo S, czyli 650KM 800Nm. Powiem Ci, że to jaką to daje frajdę z jazdy to jest po prostu kosmos. To jest kosmos co to ten samochód robi, jak przewiozłem moją znajomą, która jeździła różnymi fajnymi samochodami, jak ją gdzieś tam wyprzedzałem to komentarz jej był taki „to jak ten samochód jedzie, to klękajcie narody” tak powiedziała.

No cóż, naprawdę… Na filmiku w tym miesiącu opowiem o nim więcej. Nie chciałem go kupić, bo to jest samochód od mojego trenera, mówiłem kiedyś, taki pan Mateusz Lisowski, który zrobił go pod siebie, żeby mieć pod trening, żeby był po prostu trudny do prowadzenia, jest naprawdę trudny do prowadzenia i ponieważ kiedyś nim się przejechałem, widziałem co się dzieje, po prostu utrzymanie go na drodze to jest wyznanie, ale jak się już nauczy człowiek tym jeździć to jest… No wiesz, 7500km w pierwszym miesiącu jazdy nim zrobiłem, także to wiele mówi o tym. O GT-R to już też chyba była mowa, chociaż może też nie tak dużo. GT-R ma skromne 570KM, to jest w sumie coś takiego jak Turbo S, tylko że dwa razy tańszy, bo elektronika robi za kierowcę, więc nie trzeba być specjalnie rozgarniętym kierowcą, żeby sobie poradzić z takim oto samochodem, jazda nim też jest nieprzeciętna. Może jeszcze nagram filmik na jego temat i ostatni – Audi RS7. To jest też Audi, które też nie jest zwykłym Audi, bo ona ma 620KM i to ma 620KM seryjnie, dlatego że to jest wersja Performance i wersję Performance mają normalnie chyba 605KM, ale on ma seryjny… W salonie montowany wydech Akrapovic’a i generalnie robi taki huk jak się tam przekroczy te 4000 obrotów, po prostu głowa mała. Więcej jeśli mnie zapytasz jakie lubię samochody, to nie są to wygodne jakieś tam… Do wożenia wygodnie czterech liter typu jakieś Bentley’e czy inne Rolls’y itd. Może w przyszłości.

Jak mnie zapytasz, dlaczego taki kolor, hmm… Odkryłem, że jest kilka zalet właśnie takiego koloru jak mam teraz samochody. Pierwsza zaleta jest taka, że jakoś mniej policja zauważa samochody w takim kolorze. Do tego można nimi jeździć cały miesiąc, nie widać brudu, więc jest to wygodne i może to jest to, że w Polsce jak jest taki samochód, który nie jest wulgarny w czerwonym kolorze, to nie kłuje tak w oczy i ludzi nie wkurza, a Polska niestety jest krajem takim, jakim jest, żal ludziom dupę ściska i cóż począć. Jeśli mnie zapytasz o to… To dwie rzeczy jeszcze sobie powiemy, który jest najprzyjemniejszy do jazdy i może o ekonomikę takich samochodów. Najprzyjemniejszy do jazdy – ten. To jest kosmos co ten samochód robi, potem ten, potem ten, a potem ten, ale tym niewiele jeździłem, no bo jeżdżę non stop tym teraz, to jest mój samochód teraz na co dzień i tym praktycznie gdzie się da, jak się da jeżdżę. Jeśli chodzi o ekonomikę. Ten samochód, spalanie podczas jazdy torowej to jest 85l/100km, jak czołg, tak. Ten samochód, który jest najmocniejszy z tych wszystkich pali najmniej. Oczywiście kwestia jak się jedzie, jak się jedzie torowo to wiadomo, że swoje pali, ale przy normalnej drogowej jeździe zgodnie z przepisami pali poniżej 10 litrów – szok! Ten samochód pali najwięcej.

Ok, jakbym Lancerem jeździł normalnie to by palił z pewnie z 10/11 litrów w tej konfiguracji, ale tym się nie da jeździć normalnie, bo on jest na tor zrobiony. Najwięcej pali ten, bo tym jak jest ustawiony licznik pokazuje tam spalanie od początku wychodzi 18,5l i w zasadzie ciężko zejść poniżej 18,5l. Tym samochodem też spokojnie można 18,5l spalić jeżdżąc tak, jak tym samochodem można jeździć, ale jeśli się nim jeździ grzecznie to wyłącza się połowa silnika, w sensie no… Jest to tak skonstruowane, żeby właśnie oszczędzać paliwo i wtedy potrafi też zejść poniżej 10l, ale gdybym miał teraz wybrać jeden i tylko i wyłącznie jeden, myślę że zostawił bym sobie GT-R’a. Dlaczego? Dlatego że GTR’em się jeździ cudownie, ma niesamowite parametry, niesamowicie przyspiesza, jest wygodny, jest cichy. Widzisz, jedzie 5 samochodów to trochę hałasu będzie muszę ich przepuścić, GTR-em można jeździć i na co dzień i od święta i w zimie też nie ma problemu. Ok, teraz zim nie ma. Ponieważ RS7 za dużo nie jeździłem, tylko ja z RS7 mam problem, bo RS7 jest super, tylko że jedyny problem jaki z nią mam to jest to, że ona jest duża gabarytowo i jest ciężka.

I to jest jedyny problem, dlaczego nią nie jeżdżę, ale myślę że gdybym miał rodzinę, ileś tam dzieciaków, teściową, to wszystko zabrać, no to wtedy RS7 byłaby idealna, bo i ten, i ten ma tylko dwie pary drzwi, więc wsiadanie i wysiadanie jest problematyczne. RS7 ma normalnie 5 nawet drzwi. Aha, to możesz mnie jeszcze zapytać ile kosztuje utrzymanie takich samochodów. Może lepiej nie wiedzieć. Ok, ja wiem że w Polsce teraz mnóstwo kanałów powstało, gdzie tam różni ludzie pokazują jak się zarabia na nieruchomościach, albo na kryptowalutach itd., itd. Więc ja Ci pokazuje jak się zarabia na internecie, bo to mam z handlu tego co sprzedaje na Amazonie, z tego co sprzedaje w internecie, tak to wygląda.

Nie zajmuje się ani kryptowalutami, ani nieruchomościami, jak widać, no da się. Ok, zapraszam do komentowania, który Tobie się podoba, na pytania będę odpowiadać i nie będę ich odpalać, bo tutaj są czujniki dymowe i jak odpalę te samochody one są… To nie jest tak, że one są głośne. One są bardzo głośne, a gdybym odpalił Lancera jeszcze na podtrzymaniu to głowę bo urwało. Ok, dziękuję bardzo, do usłyszenia.

<wpis ten jest transkrypcją z wyżej umieszczonego video w związku z tym w tekście pojawić się mogą błędy językowe, powtórzenia itp. >

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment