Jak Zasnąć w 2 Minuty (oglądaj przed snem)

Hej, technika, o której Ci zaraz powiem, jest to technika, powiedziałbym, niezbędna dla twojego sukcesu, z tego względu, że są takie momenty w życiu, kiedy potrzebujesz być wyspany, wypoczęty, pełen energii, pełen życia i ze sprawnie działającym umysłem, bo jutro masz bardzo ważne spotkanie, bo jutro jest jakieś wydarzenie, bo jutro jest egzamin, bo jutro coś takiego się wydarzy, od czego wiele zależy w twoim życiu. A takie wydarzenia mają to do siebie, że potrafią ludzi stresować, na tyle potrafią to robić, że ludzie potrafią nie spać całą noc, albo pół nocy i efekt na drugi dzień jest taki, że no, jest słabo…

To jest technika, którą ja stosuję od bardzo wielu lat, a powiem Ci, że pierwszy raz mi tak naprawdę mocno pomogła w momencie, kiedy miałem na drugi dzień przebiec maraton i masa emocji, masa uczuć związanych właśnie z tym wydarzeniem, co się wydarzy, po bardzo ciężkich przygotowaniach, a co będzie jak nie wyjdzie, itp. I po zastosowaniu tej techniki, zasnąłem bardzo szybko, a jak rozmawiałem z osobami, które biegły w tym maratonie, to właśnie część mówiła, że pół nocy nie przespała i potem mieli o wiele gorsze wyniki, niż sądzili, że mogliby mieć. Żeby było ciekawiej, to jest metoda, którą dopiero niedawno się dowiedziałem, że tę metodę stosują służby specjalne armii amerykańskiej, także to po prostu działa. Dobrze by było, żebyś nie jechał samochodem, a najlepiej żebyś sobie to po prostu otworzył przed snem, żebyś mi przypadkiem nie zasnął. Oczywiście do tego, żeby dobrze się wyspać jest o wiele więcej elementów, bo to jest kwestia, jak Ty jesteś zmęczony, czy przypadkiem nie jadłeś przed snem, jak masz przewietrzone pomieszczenie, gdzie śpisz, twój materac i taka masa innych szczegółów, ale do tego trzeba dodać to, co teraz zrobimy i zaczniemy od oddechu, więc załóżmy, że leżysz w łóżku, skup się na swoim oddechu i myśl tylko o tym, żeby oddychać głęboko i swobodnie. Głęboki i swobodny oddech, to jest taki, kiedy wdychasz i liczysz sobie, powiedzmy, do czterech.

Zatrzymujesz na chwilkę oddech i robisz 2x dłuższy wydech jak robiłeś wdech. Znowu zatrzymasz chwilkę, zanim weźmiesz wdech i od początku, na 4 sobie licz wdech, zatrzymaj chwilkę, wydech 2x dłuższy jak wdech. I tak zacznij teraz oddychać, do tego dołóż sobie świadome myślenie o swoich mięśniach i zacznij od mięśni swojej twarzy, tak żeby świadomie zwrócić uwagę na to, jak rozluźniasz swoje czoło, jak rozluźniasz swoje policzki, usta, brodę, żuchwę, jak rozluźniasz oczy, skup się na oczach, brwiach, żeby maksymalnie rozluźnić, Ty jesteś fizycznie w stanie nadać swoim mięśniom polecenie, aby się rozluźniły, więc właśnie w tym momencie to zrób, tak żebyś poczuł całkowite rozluźnienie mięśni na twojej twarzy, cały czas do tego oddychaj głęboko i swobodnie. Teraz pomyśl o swoich ramionach, o barkach i świadomie rozluźnij mięśnie na swoich barkach, świadomie rozluźnij mięśnie na swojej lewej ręce, biceps, triceps, przedramię, dłoń, palce, to samo zrób z prawą ręką, rozluźnij świadomie biceps, triceps, przedramię, dłoń.

Oddychaj cały czas swobodnie, w między czasie jeśli pojawią Ci się jakiekolwiek myśli, wspomnienia z tego, co się wydarzyło dzisiaj, wczoraj, co, kto Ci powiedział, co byś inaczej zrobił, to kasuj te myśli i zamiast tych myśli, niech pojawi się mgła, zobacz tylko i wyłącznie mgłę, niema nic więcej, niema żadnych wspomnień z dnia dzisiejszego, niema żadnych analiz, niema żadnych wspomnień, jest tylko i wyłącznie mgła. I teraz skup swoje myśli na swojej klatce piersiowej i rozluźnij mięśnie klatki piersiowej, mięśnie brzucha, mięśnie pleców, cały czas oddychaj swobodnie. Pamiętaj, jakakolwiek myśl, jakiekolwiek wspomnienie się pojawi, kasuj i zobacz tylko mgłę, jest tylko mgła, niema nic więcej.

Teraz skup uwagę na miednicy, na pośladkach, rozluźnij je i teraz lewa noga, rozluźnij świadomie lewe udo, łydkę, stopę, palce i to samo zrób z prawą nogą, prawe udo, rozluźnij mięśnie, łydkę i stopę i cały czas oddychaj głęboko i swobodnie, wyłącz myślenie, niema absolutnie żadnego myślenia. Powinieneś teraz zasnąć, jeśli Ci się to jeszcze nie udało, powtórz całą procedurę od początku, jeszcze raz świadomie rozluźnij mięśnie twarzy, klatki piersiowej, pleców, barków, rąk, nóg i oddychaj głęboko i swobodnie i kasuj myśli.

Jeśli to Ci jeszcze nie pomaga, możesz dołożyć do tego odliczanie i możesz sobie liczyć w myślach od 300 w dół, w swoim tempie, 300, 299, 298, 297. Możesz poczuć podczas tego liczenia, jak czujesz się coraz bardziej zrelaksowany, coraz bardziej odprężony, aż zasypiasz…

<wpis ten jest transkrypcją z wyżej umieszczonego video w związku z tym w tekście pojawić się mogą błędy językowe, powtórzenia itp. >

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment