8 Technik:Jak Wytrwać w Realizacji Celu

Hej, tydzień temu zrobiłem Ci swego rodzaju wyzwanie 30 dniowe, swego rodzaju test, próbę sil, po to, żeby twoje życie trochę popchnąć do przodu i minął tydzień, podejrzewam, że wiele osób ma problem z jego realizacją, bo było kilka wolnych dni i się odkłada pewne rzeczy. I po filmem z ubiegłego tygodnia ponad 1000 osób zadeklarowało się, że to będzie robić, ale wiem jak jest. Jeśli oglądasz to i w ogóle nie wiesz o co chodzi, to sugeruję Ci najpierw obejrzeć ten film z ubiegłego tygodnia, nie wiem, gdzieś tutaj u góry się link pokaże, a skoro nie wiesz też o co chodzi, to znaczy, że nie wiedziałeś, że taki film jest, czyli jesteś jedną z nielicznych osób, które nie subskrybują jeszcze tego kanału, więc trzeba kliknąć na „Subskrybuj”, a jak to robisz na telefonie komórkowym, to warto jeszcze kliknąć na przycisk „Dzwoneczek”, bo wtedy dostaniesz po prostu powiadomienie i następnym razem nie ominie Cię to, że coś fajnego Ci wysyłam, tym bardziej, że za 2 tygodnie powiem coś bardzo ważnego, ale to bardzo ważnego, dlatego zasubskrybuj teraz, żeby po prostu nie stracić tego.

Metody, jak to zrobić, żeby to z tamtego tygodnia, to wyzwanie, ten test, żeby go zrealizować w praktyce. Ja Ci podam techniki, a te techniki podam Ci dlatego, że sam takie techniki stosuję, bo człowiek jest ułomny, człowiek jest słaby i człowiek potrzebuje tych technik. Jest nieliczna grupa osób, która tych technik nie potrzebuje, ale są to osoby, które życie mocno do tego zmusiło, bo albo komuś np. umiera matka, albo ktoś jest chory na raka, albo po prostu jest taka sytuacja bardzo gruba życiowo i wtedy ludzie mobilizują naprawdę takie siły, o których nie mają pojęcia, że je posiadają. I w takich sytuacjach okazuje się, że coś takiego jest i nie potrzebują żadnej motywacji, bo mają ją przy sobie na tyle mocną, ale to są bardzo rzadkie przypadki, bo większość osób potrzebuje jednak motywacji, potrzebuje technik, żeby coś osiągnąć większego, bo oczywiście nie musisz nic robić, możesz leżeć do góry brzuchem, twoja sprawa. Jednak jeśli chcesz coś osiągnąć, to po kolei:

1. technika jest związana z wykorzystaniem twojej podświadomości do tego, żeby szukała rozwiązań, sposobów, jak to zrobić, żebyś jednak robił to co trzeba. Do tego, żeby to działało będą potrzebne zdjęcia jako wizualizacja tego, co chcesz osiągnąć, to może być jakiś fizyczny przedmiot, jeśli on będzie obrazować ten cel, który chcesz osiągnąć. Ok, teraz jest sezon taki trochę na odchudzanie, to możemy porozmawiać o odchudzaniu, albo o uzyskaniu idealnej sylwetki. Jeśli twoim celem jest  uzyskanie idealnej sylwetki w twoim mniemaniu, to warto by Ci było poszukać kilka zdjęć osób, które mają taką samą sylwetkę jaką Ty byś chciał mieć, chciała mieć. Poszukaj sobie nawet 3 zdjęcia, nawet 1 zdjęcie Ci wystarczy i sobie wydrukuj to zdjęcie, jak będziesz mieć to zdjęcie wydrukowane, powieś je w łazience, powieś je na lodówce, może nawet noś je w portfelu, na karcie kredytowej. Dlaczego? Dlatego, że jak otwierasz lodówkę, to jak będziesz chcieć zjeść coś niezdrowego, coś co wiesz, że nie wpłynie dobrze na twoją sylwetkę, to się powstrzymasz. Jak nakleisz to zdjęcie na karę kredytową, to zanim zrobisz te zakupy, tych rzeczy, które wiesz, że są niezdrowe, które nie wpłyną dobrze na twoją sylwetkę, to też się powstrzymasz. Jak staniesz przed lustrem, rozbierzesz się i popatrzysz na to jak Ty wyglądasz, popatrzysz na to, co jest na zdjęciu, to zadziała. Zadziała to jeszcze w ten sposób, właśnie co do działania podświadomości, mówiłem zresztą o tym niedawno, twoja świadomość, to jest 5%, a 95% to jest twoja podświadomość i to, co twoja świadomość, czyli to, co Ty świadomie robisz, to, co zadasz swojej podświadomości, chociażby przez oglądnie tego zdjęcia idealnej sylwetki, sprawi, że te trybiki w głowie, większość twojego umysłu, będzie pracować i będzie kombinować, jak by to zrobić, żeby dostarczyć to, czego nasz pan i władca chce, a nasz pan i władca chce schudnąć, chce mieć odpowiednią sylwetkę, więc podświadomość będzie znajdywać rozwiązania, że nasz pan i władca powinien zacząć chodzić na siłownię, nasz pan i władca może powinien pooglądać sobie filmiki na YouTube na temat ćwiczeń, albo wziąć sobie trenera personalnego, albo ułożyć sobie dietę, albo zamówić jakiś tam catering dietetyczny itp. Na pewno działa to inaczej niż gdybyś sobie powiesił zdjęcie wszystkich słodkości, wszystkich cudowności, jakie można zjeść, działa to zupełnie inaczej. Ale myślę, że to co mówię ma sens i do Ciebie dociera. Ok, to jedna sprawa, druga to są też zdjęcia, te metody, o których teraz powiem, w większości z nich przez te kilka lat, jak prowadzę ten kanał o nich opowiadałem, ale zrobię tutaj streszczenie tego, bo zanim Ty byś zaczął to przeszukiwać to by było tak jak z tym wyzwaniem 30-dniowym.

2. metoda polega na wykorzystaniu mastermindu, czyli umysłów mądrzejszych ludzi, a raczej w tym wypadku wyobrażenia tego, co by te osoby mówiły, bo ciężko by Ci było ściągnąć do siebie Arnolda Schwarzeneggera plus jeszcze paru ludzi, którzy są genialni w odchudzaniu, czy w pakowaniu, czy w dietetyce itp., ale możesz sobie też wydrukować zdjęcia 6 osób, które osiągnęły to, na czym tobie zależy przez te 30 dni, nieważne, czy to jest odchudzanie, czy to jest zarabianie, czy to są relacje, niema znaczenia, Ty wiesz na czym Ci zależy. Więc znajdź sobie 6 osób, które są dla Ciebie autorytetami w tej branży, w której chcesz osiągnąć coś, wydrukuj sobie, wydruk zdjęcia w punkcie jakimś tam kosztuje 50gr do 1zł, więc sobie też wydrukuj i powieś sobie też w takim miejscu, żebyś Ty codziennie te osoby widział, ich zdjęcia. I wtedy jak Sobie na nich popatrzysz i chcesz coś zrobić w kierunku tym, na którym Ci zależy, to pomyśl sobie, co ta osoba by Ci podpowiedziała, jak to zrobić, co by powiedział ten, ten, ta i ten. I wtedy twój umysł zaczyna pracować inaczej i to nieważne jak to brzmi, bo może to brzmieć trochę wariacko, to działa i tyle.

3. Kolejna metoda, ja kiedyś pokazywałem ten notesik, to jest mój notesik, gdzie z wszystkich książek, z wszystkich biografii, wszelkie mądrości, jakie znalazłem, ja sobie tutaj notuję i z czymś takim, albo sobie rano wychodzę na spacer, albo jakiś tam truchcik, albo gdziekolwiek codziennie ja do tego mam dostęp, bo mnie to nakręca.

4. To nie jest metoda może, ale ja w sumie tak mam, że tę książkę mam jak otwieram oczy, ona jest w takim miejscu położona, że po prostu patrzę na to, ja nie muszę tego reklamować, ja i tak tego sprzedałem ogromne ilości, ale to działa.

5. A to może jeszcze tutaj, telefon, podwójne jego wykorzystanie, bo po pierwsze na pewno zdjęcia możesz sobie ustawić na ekranie, bo to co Ci mówiłem, żeby wydrukować i tak sobie wydrukuj, ale swoją drogą warto mieć takie rzeczy na ekranie, bo jak Ty codziennie kilkaset razy otwierasz telefon i zobaczysz zdjęcie np. Arnolda, albo tego sześcio-paka, albo to na czym Ci zależy, to będziesz inaczej działał, będziesz inaczej myśleć.

6. Druga sprawa z telefonem jest związana z budzikiem, czyli możesz ustawić sobie po prostu alarm, który będzie Ci się wyświetlać o określonej godzinie i będzie Ci przypominać o pewnych rzeczach, które masz zrobić, albo których nie powinieneś, czy nie powinnaś robić. Ja mam takie alarmy poustawiane bez dźwięku, tylko po prostu mi się wyświetla powiadomienie i ja wtedy wiem o co chodzi.

7. Metoda związana z planowaniem, ja nie używam kalendarza do planowania, chociaż kiedyś produkowałem ponad 10000 kalendarzy rocznie, bo produkowałem kalendarze, ale ja wolę, możesz używać planera, ja używam po prostu zeszytu, to jest zwykły zeszyt, tylko on jest w bardzo miłej w dotyku oprawie, plus jeszcze tutaj jest takie coś, żeby to wszystko było zgrabne i ja sobie tutaj robię plany na każdy dzień, na każdy tydzień, na miesiąc, to tutaj jest. Swoją drogą obejrzyj sobie filmik Pana, który mnie zainspirował do tego, żeby sobie tego typu rzeczy robić, bo bardzo fajne rzeczy tam Pan mówi, co prawda jakość dźwięku na tamtym filmie jest słaba, ale i tak sobie obejrzyj.

8. Metoda, o której mówiłem już wielokrotnie, to jest jeszcze metoda związana z samobiczowaniem, bo Ty wiesz, kiedy masz myśli, które Cię ograniczają, które Ci mówią, że Ty nie jesteś w stanie tego zrobić, trzeba po prostu użyć samobiczowania, bo w momencie, kiedy Ty używasz tego samobiczowania, to faktycznie Cię to naprowadza na cel, więc przez te 30 dni, gumka recepturka, cokolwiek i kiedy nie robisz tego, co powinieneś, kiedy pojawia się myśl, że nie dasz rady, to strzel z niej i to zadziała.

Ok, takich metod jest o wiele, wiele więcej, ale to nie chodzi o to, żebym ja Ci opowiadał o wszystkich tych metodach, masz podanych tu kilka, które naprawdę działają i wystarczy Ci, że zastosujesz z 2-3 techniki, sprawdź, która na Ciebie działa, bo może jedna będzie na Ciebie działać mocnej, druga słabiej, przekonasz się w praktyce i podziękujesz mi, jeszcze mamy 3 tygodnie, podziękujesz mi za 3 tygodnie, na razie mi nie dziękuj, za 3 tygodnie. A puki co mogę Cię poprosić ewentualnie o to, żeby film z poprzedniego tygodnia podesłać swoim znajomym.

W ogóle bardzo mnie to ciekawi, bo wydawało mi się, że ten film z poprzedniego tygodnia był filmem, który powinien wiele osób nakręcić do działania i po tych komentarzach sądziłem, że faktycznie tak będzie, tym samym ilość subskrypcji na moim kanale, bo dążę do 200000, ilość subskrypcji wzrośnie, a po ostatnim filmie ilość subskrypcji spadła mi o 9. Tak, będę bezczelnie do momentu uzyskania 200000 namawiał gromko do tego, żeby subskrybować ten kanał, bo moim celem teraz jest to, żeby osiągnąć 200000 subskrypcji. Dlatego dobry człowieku zasubskrybuj ten kanał i w przyszłości zwróci Ci się to wielokrotnie. Dziękuję bardzo, do usłyszenia za tydzień!

<wpis ten jest transkrypcją z wyżej umieszczonego video w związku z tym w tekście pojawić się mogą błędy językowe, powtórzenia itp. >

{ 0 comments… add one }

Leave a Comment